Reklamace

1. Pořiďte fotografii výrobku

Máte-li problémy s výrobkem, který je v záruční lhůtě, pořiďte kvalitní fotografie poškození vadného výrobku – pomůže nám to vyřešit váš problém. Vždy uvádějte číslo objednávky.

Dodací list slouží jako záruční list – je zapotřebí si uschovat po dobu dvou let a při reklamaci naskenovat s reklamačním listem.

  1. Zašlete nám reklamaci co nejdříve od zjištění závady od převzetí. Pokud reklamace vznikne během záruční lhůty, prosíme o včasné informace.

Zašlete fotografie, žádost či reklamační list na náš e-mail:   info-ebloom@atlas.cz 

 

Pondělí – Pátek 8-16h, podání pouze písemně s dokumentací, po celou pracovní dobu je k dispozici pracovník pověřený vyřízením.

svátky, soboty a neděle pouze na emailu.

 

 

  1. Posouzení reklamace

 

Na základě prověření reklamace naši specialisté posoudí vady výrobku a navrhnou vám nejvhodnější řešení, které poté společně zkonzultujeme, tak aby Vám vyhovovalo.

 

  1. Postup reklamace

Reklamaci posoudíme co nejdříve.

Posoudíme vady či poškození výrobku.

Informujeme vás průběžně o aktuálním stavu reklamace.

Reklamační lhůta pro její vyřízení je 30dní.

 

  1. Řešení reklamace

Vybereme řešení reklamace spolu s Vámi. Může jím být:

výměna výrobku (musí být objednávka zabalená, připravená na odvoz řidičem, montáže a výnosy nejsou zahrnuty v reklamaci)

výměna,oprava poškozené součásti (musí být objednávka zabalená, připravená na odvoz řidičem, montáže a výnosy nejsou zahrnuty v reklamaci)

poskytnutí slevy v rámci reklamace

odvezení objednávky a vrácení částky za objednané zboží v hotovosti na místě (musí být objednávka zabalená, připravená na odvoz řidičem, montáže a výnosy nejsou zahrnuty v reklamaci).

!!!*Pokud není možné vyčkat na odvoz v rámci reklamace, můžete objednávku odeslat na adresu do Jeseníku, Nám. Svobody 826/9 , 79001, ale poštovné nehradíme*!!!

Reklamační list Jeseník

 

6.Odstoupení – vrácení zboží

– Je nutno zaslat písemně, osobně, či poštou informaci o odstoupení od smlouvy do 14dnů  a zaslat nám objednávku zabalenou v pořádku na adresu do Jeseníku po předchozí domluvě. Aby byla přijata našim pracovníkem. Částka za objednané zboží (které jste Vy hradili u dodání) se poté vrátí na bankovní účet nejpozději do 14  dní. Zboží k nám do Jeseníku, Nám. Svobody 826/9 , 79001.
Prosíme o informaci den předem, kdy bude Vámi dodáváno.
Je možné po-pá 8-14h.
Upozornění:
Zboží, aby bylo přijato a navrácena částka, musí být zabaleno – stačí streč folie, nemusí být originál obalový materiál, ale zabalený +- jak od výrobce, odmontovány díly a nožky pro převoz.

 

odstoupení od smlouvy Jeseník

 

 

 

 

SEZNAM_MONTÁŽNÍHO_MATERIÁLU_-_ROHOVÉ_-_CZ

PLÁNEK NA SESTAVENÍ ROHOVÉ – CZ

MONTÁŽNÍ PLÁNEK – POHOVKA

SEZNAM MONTÁŽNÍHO MATERIÁLU POHOVKY

FREDO MONTÁŽNÍ PLÁNEK

MONTÁŽNÍ PLÁNEK POHOVKA 2

MONTÁŽNÍ PLÁNEK – U

Dodaní zboží může být i 3-5 pracovních dní. Pokud se email jeví jako nedoručitelný, prosíme přeposlat na náš druhý : info-ebloom@atlas.cz 25.4.2025 dotazy jen na email, děkujeme.
+