Reklamace

1. Pořiďte fotografii výrobku

Máte-li problémy s výrobkem, který je v záruční lhůtě, pořiďte kvalitní fotografie poškození vadného výrobku – pomůže nám to vyřešit váš problém. Vždy uvádějte číslo objednávky.

Dodací list slouží jako záruční list – je zapotřebí si uschovat po dobu dvou let a při reklamaci naskenovat s reklamačním listem.

  1. Zašlete nám reklamaci nejpozději do 14 dní od převzetí. Pokud reklamace vznikne během záruční lhůty, prosíme o včasné informace.

Zašlete fotografie a reklamační list na náš e-mail:   info-ebloom@atlas.cz 

Telefonní číslo reklamací: +420 737 311 446

Pondělí – Pátek 8-16h,

svátky, soboty a neděle pouze na emailu.

 

 

  1. Posouzení reklamace

 

Na základě prověření reklamace naši specialisté posoudí vady výrobku a navrhnou vám nejvhodnější řešení.

 

  1. Postup reklamace

Reklamaci posoudíme do 14 dnů.

Posoudíme vady či poškození výrobku.

Informujeme vás průběžně o aktuálním stavu reklamace.

Reklamační lhůta pro její vyřízení je 30dní.

 

  1. Řešení reklamace

Vybereme řešení reklamace. Může jím být:

výměna výrobku (musí být objednávka zabalená, připravená na odvoz řidičem, montáže a výnosy nejsou zahrnuty v reklamaci)

výměna,oprava poškozené součásti (musí být objednávka zabalená, připravená na odvoz řidičem, montáže a výnosy nejsou zahrnuty v reklamaci)

poskytnutí slevy v rámci reklamace

odvezení objednávky a vrácení částky za objednané zboží v hotovosti na místě (musí být objednávka zabalená, připravená na odvoz řidičem, montáže a výnosy nejsou zahrnuty v reklamaci). V opačném případě, když nebude zabaleno a přichystáno k odvozu, nemusí být v náhradním odvozu vrácena cena dopravy.

!!!*Pokud není možné vyčkat na odvoz v rámci reklamace, můžete objednávku odeslat na adresu do Jeseníku, Nám. Svobody 826/9 , 79001, ale poštovné nehradíme*!!!

 

 

6.Odstoupení – vrácení zboží

– Je nutno vyplnit a poslat formulář o odstoupení od smlouvy do 14dnů  a zaslat objednávku zabalenou v pořádku na adresu do Jeseníku po předchozí domluvě. Aby byla přijata našim pracovníkem. Částka za objednané zboží se poté vrátí na bankovní účet do 14 pracovních dní.Zboží k nám do Jeseníku, Nám. Svobody 826/9 , 79001.
Prosíme o informaci den předem, kdy bude Vámi dodáváno.
Je možné po-pá 7-14h.
Upozornění:
Zboží, aby bylo přijato a navrácena částka, musí být zabaleno – stačí streč folie, nemusí být originál obalový materiál, ale zabalený +- jak od výrobce, odmontovány díly a nožky pro převoz.

 

odstoupení od smlouvy Jeseník

 

reklamacni-protokol- Jeseník

 

 

SEZNAM_MONTÁŽNÍHO_MATERIÁLU_-_ROHOVÉ_-_CZ

PLÁNEK NA SESTAVENÍ ROHOVÉ – CZ

MONTÁŽNÍ PLÁNEK – POHOVKA

SEZNAM MONTÁŽNÍHO MATERIÁLU POHOVKY

FREDO MONTÁŽNÍ PLÁNEK

MONTÁŽNÍ PLÁNEK POHOVKA 2

MONTÁŽNÍ PLÁNEK – U

AKTUÁLNÍ TERMÍN DODÁNÍ OBJEDNÁVEK JE MOŽNÉ I DO 5-14 PRAC. DNÍ. Pro velký počet objednávek se mohou termíny lišit.
+