1. Pořiďte fotografii výrobku
Máte-li problémy s výrobkem, který je v záruční lhůtě, pořiďte kvalitní fotografie poškození vadného výrobku – pomůže nám to vyřešit váš problém. Vždy uvádějte číslo objednávky.
Dodací list slouží jako záruční list – je zapotřebí si uschovat po dobu dvou let a při reklamaci naskenovat s reklamačním listem.
- Zašlete nám reklamaci co nejdříve od zjištění závady od převzetí. Pokud reklamace vznikne během záruční lhůty, prosíme o včasné informace.
Zašlete fotografie, žádost či reklamační list na náš e-mail: info-ebloom@atlas.cz
Pondělí – Pátek 8-16h, podání pouze písemně s dokumentací, po celou pracovní dobu je k dispozici pracovník pověřený vyřízením.
svátky, soboty a neděle pouze na emailu.
- Posouzení reklamace
Na základě prověření reklamace naši specialisté posoudí vady výrobku a navrhnou vám nejvhodnější řešení, které poté společně zkonzultujeme, tak aby Vám vyhovovalo.
- Postup reklamace
Reklamaci posoudíme co nejdříve.
Posoudíme vady či poškození výrobku.
Informujeme vás průběžně o aktuálním stavu reklamace.
Reklamační lhůta pro její vyřízení je 30dní.
- Řešení reklamace
Vybereme řešení reklamace spolu s Vámi. Může jím být:
– výměna výrobku (musí být objednávka zabalená, připravená na odvoz řidičem, montáže a výnosy nejsou zahrnuty v reklamaci)
– výměna,oprava poškozené součásti (musí být objednávka zabalená, připravená na odvoz řidičem, montáže a výnosy nejsou zahrnuty v reklamaci)
– poskytnutí slevy v rámci reklamace
– odvezení objednávky a vrácení částky za objednané zboží v hotovosti na místě (musí být objednávka zabalená, připravená na odvoz řidičem, montáže a výnosy nejsou zahrnuty v reklamaci).
!!!*Pokud není možné vyčkat na odvoz v rámci reklamace, můžete objednávku odeslat na adresu do Jeseníku, Nám. Svobody 826/9 , 79001, ale poštovné nehradíme*!!!
6.Odstoupení – vrácení zboží
– Je nutno zaslat písemně, osobně, či poštou informaci o odstoupení od smlouvy do 14dnů a zaslat nám objednávku zabalenou v pořádku na adresu do Jeseníku po předchozí domluvě. Aby byla přijata našim pracovníkem. Částka za objednané zboží (které jste Vy hradili u dodání) se poté vrátí na bankovní účet nejpozději do 14 dní. Zboží k nám do Jeseníku, Nám. Svobody 826/9 , 79001.
Prosíme o informaci den předem, kdy bude Vámi dodáváno.
Je možné po-pá 8-14h.
Upozornění:
Zboží, aby bylo přijato a navrácena částka, musí být zabaleno – stačí streč folie, nemusí být originál obalový materiál, ale zabalený +- jak od výrobce, odmontovány díly a nožky pro převoz.
SEZNAM_MONTÁŽNÍHO_MATERIÁLU_-_ROHOVÉ_-_CZ
PLÁNEK NA SESTAVENÍ ROHOVÉ – CZ