Doprava a platba

DOPRAVA

 

V EBLOOM zboží dodáváme po celé České republice jak vlastními dopravními prostředky. Fungující distribuční síť je založena na rozsáhlém vozovém parku jak nákladních vozidel, tak dodávkových. Konkrétní dodací termíny jsou uvedeny u každého výrobku, které jsou počítány v pracovních dnech. Zboží dodáváme po předchozím telefonickém potvrzení dodávky naším operátorem, která probíhá v pracovním týdnu. Většina naplánovaných tras na dodání je do 5-10 pracovních dní. Na dynamický průběh realizace tohoto procesu dohlíží tým pracovníků logistiky, kteří denně analyzují situaci na cestách a plánují nejkratší trasu až k vám. Toto zázemí nám umožňuje realizovat objednávky a dodávat zboží ve stále kratším čase. Pokud je během akcí velké množství objednávek na dodání a termíny posunuty, vždy je informace vyvěšena přímo na webu eshopu.Řidič kontaktuje před doručením telefonicky(+48).

  • Výnos nábytku, montáž či odvoz Vašeho staršího nábytku nemáme v nabídce. Je vždy zapotřebí zajistit si převzetí i výnos, dodání je pouze na adresu.
  • Nábytek je dodáván v demontu s přiloženým plánkem a montážním materiálem.
  • Při dodání prosíme o pečlivou kontrolu, aby se předešlo pozdější reklamaci.
  • Dodací termíny aktualizujeme dle množství objednávek, změna potvrzeného termínu z naší strany je možná (nemoc řidiče, porucha na vozidle atd.)
  • Platba u dodání je možná pouze v hotovosti (co nejpřesnější). Kartou nelze platit.
  • Informaci o přesném dni dodání vždy oznámíme telefonicky, či smkou 1-3dny předem. Prosíme o včasné potvrzení termínu zpět sms či telefonicky. Pokud termín nebude potvrzen, nebude žádná zpětná vazba od zákazníka nebo objednávka nebude převzata u dodání, bude automaticky stornována.
  • Pokud se zboží opakovaně objednává dále a nepřebírá, neplatí, nové objednávky již nebudou potvrzovány u našeho obchodu,  nebo požadována úhrada za zboží předem než bude doručováno.

PLATBA

 

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

 

Platba:

  1. v hotovosti na dobírku v místě, které kupující uvede v objednávce
  2. bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 6009182389/0800, vedený u společnosti Česká spořitelna a.s.
  3. online platební kartou – po odeslání objednávky je kupující přesměrován na platební bránu, kde zadá údaje ze své karty
  4. bezhotovostně prostřednictvím platebního systému PayU.

POKUD HRADÍTE JINAK, PROSÍME O SCAN ZAÚČTOVANÉ PLATBY NA EMAIL INFO@EBLOOM.CZ

Dodaní zboží může být i 3-5 pracovních dní. Pokud se email jeví jako nedoručitelný, prosíme přeposlat na náš druhý : info-ebloom@atlas.cz
+